Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό. Είχε αρκετές ιδιαιτερότητες και ειδικές συνθήκες. Έτσι, λοιπόν, αρκετοί επιχειρηματίες του χώρου εναποθέσαν όλες τους τις ελπίδες στο 2021.
Είτε γιατί πίστεψαν στην αποτελεσματικότητα του εμβολιασμού σε παγκόσμια κλίμακα, είτε γιατί η ψυχολογία αρκετών επισκεπτών θα ήταν τέτοια που θα τους έσπρωχνε σε καλοκαιρινούς παράδεισους, όπως η Ελλάδα, είτε γιατί – σε ένα ιδανικό σενάριο – δεν θα είχαμε πια το φάντασμα του COVID-19 να μας καταδιώκει.

Δυστυχώς δεν φαίνεται να εξελίσσεται ακριβώς έτσι οπότε αρκετοί επιχειρηματίες του τουρισμού, είτε ξενοδοχεία, είτε τουριστικά καταλύματα ή ακόμη και τουριστικά καταστήματα, έχουν στραφεί στο διαδίκτυο.

Πάμε να δούμε μερικές απλές κινήσεις για να αποκτήσετε την παρουσία που χρειάζεται να έχει μια επιχείρηση στο διαδίκτυο προκειμένου να πετύχει τις περισσότερες κρατήσεις.

  1. Iστοσελίδα.
    Η ιστοσελίδα χρειάζεται να έχει μοντέρνο σχεδιασμό, εύκολη πλοήγηση, περιβάλλον φιλικό προς τον χρήστη, σωστή και πλούσια φωτογράφηση, χρήσιμες πληροφορίες για δραστηριότητες και μέρη που θα μπορούσε ο επισκέπτης να δει και τέλος ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι να είναι μια ιστοσελίδα οι οποία θα είναι φιλική και σε περιβάλλον mobile.
  2. Παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.
    Μια σωστή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να αυξήσει τους πελάτες σας. Βρείτε πιθανό κοινό που ενδιαφέρεται για την περιοχή σας, ή για να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι, ή συχνούς ταξιδιώτες. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε με την σωστή διαχείριση των κοινωνικών δικτύων.
  3. Διαφημίσεις στο διαδίκτυο.
    Google, Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin σας δίνουν την δυνατότητα να διαφημιστείτε και να επικοινωνήσετε με πιθανούς πελάτες σε όλον τον κόσμο. Πελάτες που ταιριάζουν στην επιχείρησή σας κι έτσι να αυξήσετε τους πελάτες σας και τις κρατήσεις σας.
  4. Φωτογράφηση!
    Η εικόνα είναι δύναμη! Η καλή φωτογράφιση είναι η αρχή για να πετύχει η ιστοσελίδα σας και κατά συνέπεια η επιχείρησή σας. Φωτογραφίστε σωστά τους χώρους του καταλύματός σας και αναδείξτε την επιχείρησή σας.
  5. Σχεδιάστε και εφαρμόστε μια ολιστική προσέγγιση στο marketing.  Σημασία έχει ο πελάτης να έχε μια ευχάριστη εμπειρία με την επιχείρησή σας. Από την ιστοσελίδα έως και την άφιξη του κάθε λεπτομέρεια μπορεί να κάνει την διαφορά.

Στην Digiads προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις προώθησης ξενοδοχείων και βιλών, τόσο στο κομμάτι της προβολής και της επικοινωνίας όσο και στο web και mobile development. Αν θέλετε να δούμε μαζί πώς μπορείτε να αυξήσετε τα direct bookings του ξενοδοχείου σας ή πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το διαδίκτυο αποτελεσματικότερα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Please follow and like us:
Digiads.gr

Author Digiads.gr

Digiads.gr Εταιρεία ψηφιακού marketing. Social Media Management, SEO reports, web design.

More posts by Digiads.gr